[Java lista] User dokumentacio

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2007. Okt. 15., H, 11:51:33 CEST

hali,
En is igy alltam neki,  csak nem word-ben, hanem Openoffice-ban, csak ez
nagyon labszagu!
A felteteles dokumentum valami iszonyu fapad. Nincs switch, csak if then else,
radasul egy inputlineba kell betolni a kifejezest es egy mezoben kell megadni
a userid-t. Ennel komolyabbat szeretnek, de ha nincs mas ez marad. Az OO
legalabb helybol csinal pdf-et:)

 --
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu