[Java lista] JAVA prog. fordítás és jó-e

Loxy Gento loxygento at gmail.com
2007. Okt. 26., P, 20:22:55 CEST

Szia,

A fordító azért szól, mivel a FileReader osztálynak nincs readLine()
metódusa.
Ilyen művelete a BufferedReader osztálynak van.

Így próbáld meg:

 FileReader in = new FileReader(inputFile);
 BufferedReader bufferedReader = new BufferedReader(in);

sor = bufferedReader.readLine();

A FileReader osztálynak csak read(...) műveletei vannak.
Bővebben mondjuk itt:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/io/FileReader.html

A Long konvertálás például a következőképpen lehetséges:
Long.valueOf(sor);  vagy
new Long(sor);

Biztos, hogy Long objektumokra van szükséged?
Nem lenne elég a primitív long?

A tömböt inicializálni is kell, pl: egyelemű tömb
long[] tomb = new long[1]; vagy (Long[] tomb = new Long[1])

Primitív típust a következőképpen kaphatsz:
Long.valueOf(sor).longValue(); vagy
(new Long(sor)).longValue();

Ajánlom valami IDE ezköz használatát. (Eclipse vagy Netbeans - t ajánlanám)
Segítégével rögtön megkapod a fordítási hibákat, megjelölve. Sokat ki is tud
javítani ha akarod.

Sok sikert a javahoz!

/loxygen