[Java lista] JAVA prog. fordítás és jó-e

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Okt. 26., P, 23:34:24 CEST

On Fri, 26 Oct 2007 22:22:06 +0200
brooo <brooo at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> ~ Időközben rájöttem még, hogy hogyan lehet megcsinálni:

Nem veletlenul ajanlgattak a tobbiek a javadoc-ot. Nagyon reszletes es
konnyen hasznalhato informacio van benne. Pl. az is le van irva, hogy a
readLine hogy viselkedik eof eseten.

> (mármint a while ciklust [pontosabban helyette])

Mukodne a korabban altalad irt egysoros forma is, csak a -1 helyett null
kell a feltetelbe: while( ( sor = in.readLine() ) != null ) { ...
De akar csinalhatsz for ciklust is, es akkor nem kell a cikluson kivul
deklaralni a sor valtozot:

for ( String sor = in.readLine(); sor != null; sor = in.readLine() )
{ ... }

Ennek hatranya, hogy ketszer szerepel benne a readLine hivas, ami nem tul
elegans.

  atleta