[Java lista] Hogyan lehet jelszot valtoztatni ha lejart (Tomcat+JDBC+ORA+thin)

Otto CSATARI dreaml at freemail.hu
2007. Sze. 7., P, 20:49:05 CEST

Nálam a web-en belép"o felhasználó egyben oracle user is. Azaz 1-1
kapcsolat van. Igény, hogy lejárjon a jelszó (és még x dolog az ora
pwd policy-ból), és fontos, hogy a felhasználó saját jogkörben azt
meg is tudja a felületen változtatni.
Természetesen az 'alter user...' megy, ha nem lejárt jelszóról van
szó.
A más user-rel való belépés bennem is felötlött, de ehhez kell egy
'beégetett user/pwd a tomcat alatt' amit próbáltam elkerülni.
De ha nincs jobb...

Köszi,
Ottó