[Java lista] hibernate kerdes

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2007. Sze. 11., K, 17:31:46 CEST

Hali

Ez lesz a gond. Viszont ugy tunik nem viseli jol az mdb-bol hivott
stateless bean hogy en akarom kezelni a tranzakciot, mert "llegal to
call this method from injected, managed
EntityManager" hibat kapok a em.getTransaction() hivasakor. Rusnya de
mukodo koncepcio lett, hogy ez az ejb dobalgatja az uzeneneteket egy
masik mdb-nek, ami a sajat kis tranzakcioit uzenetenkent jovahagyja.
Egyenlore kicsit sietos a folytatas, de ha van jotanacs a szepitesre,
mindenkepp atirom ezt a reszt.

Udv,