[Java lista] hibernate kerdes

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2007. Sze. 11., K, 18:22:48 CEST

> Kicsit melyebben beleasva a temaba, a kerdes sokkal inkabb az, hogy
> buknak-e a csajok arra, ha tudod, mit jelent az "explicit, annotalt,
> injektalt tranzakcio".

biztos szűk a halmaz, amelyik bukik erre, és nem is feltétlenül jó ismérve.. :)

> Igen, ez jo lehet, ha kulon szedi az egyes muveletek vegrehajtasat, es
> nem egy ciklusba tolja a hibernate store-okat :)

a különszedés problémás. maga az üzleti logika egy email fiókot nyit
meg, és dolgoz fel elég nagy mennyiségű (jelen esetben 10-12ezer)
emailt. A levelenként feldolgozás (most ezt értjük feladat alatt)
jelentősen lassítana (kapcsolat nyitás, stb.), viszont a hosszú
folyamat alatt is a web rétegre és külső alkalmazások számára
delegálni kell a státuszt.

Már megyek is az irodalom felé, köszi az iránymutatást!