[Java lista] hibernate kerdes

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2007. Sze. 12., Sze, 10:01:38 CEST

bukik a explicit, annotalt, injektalt tranzakciokra? :)

no, de visszatérve a témára.. azt hittem összetettebb a kérdés annál
mint hogy leírható legyen pár sorban, de nem.. :)

a megoldás (ahogy mondani szokás, csak az archívum kedvéért):

A konténer menedzselt tranzakciókezelés helyett bean menedzselt kell
nekem, ekkor már lehet injektálni az említett perverzitást, majd
bean-en belüli tranzakciós blokkokat alkalmazni.

osztály annotáció:
@TransactionManagement(TransactionManagementType.BEAN)

injekt:
@Resource UserTransaction transaction;