[Java lista] GridBagLayout

Szűcs Tibor szucs.tibor at netmon.hu
2007. Sze. 18., K, 15:26:58 CEST

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm a gyors reakciókat, bár ezt a doksit már
átböngésztem, és sajna nem adott megoldást a problémámra.
Az eredeti gond az volt, hogy konténerben akartam megjeleníteni
szövegdobozt, de szerte szét szórja a layout manager, és nem értem hogy
miért. Mintha maga manager tenne rá magasról, hogy én mit mondok neki. Ez a
kisebb probléma. A nagy az, hogy nem tudom miért nem hallgat a saját
paramétereimre.
Ezért szerettem volna olyan GridBagLayout manager leírást ami erre a
kérdésemre tudja a választ.

Még egyszer köszi mindenkinek!