[Java lista] MSSQL PreparedStatement

Dévényi Gábor gabor.devenyi at netsoft.co.hu
2007. Sze. 20., Cs, 23:44:26 CEST

Sziasztok!

MSSQL-nél futottam bele egy érdekes dologba. A PreparedStatement
használatánál irreálisan nagy select futási idők jöttek ki.
Sokszor egymás után indítva a kéréseket a select futási ideje akár 10
+ másodpercig is eltartott a connection kérés/megkapás pedig 20
másodpercig. Ha ugyanezt a selectet sima Statement-vel hívom meg
sokszor akkor a select 63 millisecond a connection kérés pedig 100
millisecond.
Próbáltam régebbi és legújabb Microsoft JDBC driverekkel, jTDS-vel.
Az eredmény ugyanaz.

Más találkozott már ezzel a problémával?

Köszönettel

G.