[Java lista] 1.3.1 math osztaly

Rozemberczki Zoltan rozoli at sunserv.kfki.hu
2007. Sze. 24., H, 09:42:35 CEST

Üdv mindenkinek!
Viszonylag kezdő java-s vagyok, s amatőr kérdéseimm remélem nem
idegesítenek majd benneteket túlzottan ...

Az első gondom, hogy PDA-ra csinálok egy kalkulátor programot, s
ott csak az 1.3.1-es java megy.  (Vagy legalábbis azzal
kompatibilis naggyából).  A lang.math osztály függvényeit
használom részben, s azok meg Double tipust várnak.  Na most
nagyon sok pontatlansággal találkoztam. A Double viszonylag kis
számokkal tud jól számólni, s jó lenne, ha minél nagyobbakkal
lehetne.  Pl. egy zsebszámológép 10**16 nagyságrendben teljesen
jól számol, a Double meg már nem. Lehet könnyen találni jobb
math osztályt, hol?  Bármilyen segítséget szívesen fogadok!
Zoli

<Ne feledd, hogy számítógéped nem kívánságaid, hanem parancsaid
teljesíti!>