[Java lista] 1.3.1 math osztaly

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Sze. 24., H, 13:18:20 CEST

On Mon, 24 Sep 2007 09:42:35 +0200 (MEST)
Rozemberczki Zoltan <rozoli at sunserv.kfki.hu> wrote:

  Hali!

> nagyon sok pontatlansággal találkoztam. A Double viszonylag kis
> számokkal tud jól számólni, s jó lenne, ha minél nagyobbakkal
> lehetne.  Pl. egy zsebszámológép 10**16 nagyságrendben teljesen
> jól számol, a Double meg már nem. Lehet könnyen találni jobb

Biztos vagy te ebben? Sok nagysagrenddel nagyobb szamokat tud tarolni, a
szamolasi pontossag meg amig nem ersz ennek a kozelebe (ill. amig nem
hasznalsz a minimalishoz vagy a maximalishoz kozeli exponenst) nem igazan
fugg attol, hogy mekkora szamokkal szamolsz.

> math osztályt, hol?  Bármilyen segítséget szívesen fogadok!

http://jscience.org/ vagy pl. itt van egy nehany:
http://math.nist.gov/javanumerics/ (Tovabbi segitseg:
http://www.google.com/search?hl=en&c2coff=1&safe=off&q=java+math+high+precision&btnG=Search ;) )

  Ba'ly,