[Java lista] ejb failover

Fisha fisha at freemail.hu
2007. Sze. 24., H, 17:59:25 CEST

Hello!

Kiprobaltam ezt a vesszos dolgot es nem segitett... :(
Furcsa mod egy websphere anyagban is talaltam olyat, hogy ha mar a
legyartott interface dobja exceptiont, akkor azt kliens oldalon kell
failoverezni. Ebben csak az a vicces, hogy ugyebar ennek a
failoverezese a legnehezebb, mivel nincs egyaltalan kozpontositva a
dolog. Egy jndi lookup failovert en is osszedobok 1 ora alatt. Szoval
meg vagyunk szivatva.

Fisha                            mailto:fisha at freemail.hu