[Java lista] ProGuard kerdes

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Sze. 25., K, 01:34:56 CEST

On Tue, 25 Sep 2007 01:23:10 +0200
"Jabba Laci" <jabba.laci at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Adott egy .jar file, amit tobb projekt is hasznal API-kent. Ezt a
> file-t szeretnem kicsit megdolgozni ProGuard-dal. Mivel szamos egyeb
> program hasznalja, ezert gondolom a kovetkezokre kellene figyelni:
> - csomagok neve ne valtozzon
> - osztalyok neve ne valtozzon

publikus osztalyok neve ne valtozzon

> Hogy lehetne ezt megoldani PG-ban?

Doksi? :) A -keep* parameter megadasaval tudod szabalyozni, hogy mit te
zavarjon ossze. Meg lehet adni csomag neveket (valami.mi.*), olyat, hogy
csak a publikus osztalyok neve ne valtozzon, stb. Eleg reszletesen lehet
specifikalni.

Akkor fordits 1.4-es targetre.

  Ba'ly,
    Atleta