[Java lista] Netbeans 6.0 - new class implements interface

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Ápr. 1., K, 23:25:02 CEST

On Tue, 1 Apr 2008 21:02:27 +0200
"Zsolt Czinkos" <czinkos at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Nézegetem a NetBeans 6.0-t, és keresem azt az eclipse-ben megszokott
> funkciót, amellyel úgy tudok létrehozni egy osztályt, hogy megmondom,
> milyen interface-t implementál, illetve milyen osztályt "extendál".
> Nem találom, ha egyáltalán van ilyen. Kézzel kell berni az implements
> kulcsszót?

Durva mi? :) Regen valoban volt ilyen mezo a new class dialogusban, de
aztan eltunt. Semmi ertelme nem volt, a code completion pl. nem mukodott
benne. A kulcsszavak egy reszere viszont van automatikus kiegeszites
(persze az implements-re es az extends-re is). Beirod a rovidites, aztan
tab (regebben ez is ctrl+space-szel ment, mint a code completion, de
vissza lehet allitani). extends = ex+tab, implements=im+tab.

Sot, megneztem, es ugy van, hogy a tab-os megoldas az mindig ezt a
kiegeszitest csinalja, a ctrl+space pedig kornyezetfuggoen mukodik ebben
az esetben is. Ha az osztaly deklaracios sorban nyomsz ctrl+space-et az
ex vagy im (sot e vagy i) utan, akkor arra egesziti ki, amire kell.

  atleta