[Java lista] forditas: Eclipse vagy JDK?

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Ápr. 2., Sze, 13:32:45 CEST

Igen, az elmelet az, amit te mondasz. A gyakorlat sokszor az, hogy
parhuzamosan kell dolgozni tobb szalon, amikre persze vannak branchek,
de mivel tobb rendszer mukodik egyutt es nem ugyanugy vannak
branchelve, nem is ugyanabban a cvs-ben/svn-ben vannak, ezert kezzel
kell osszeallitani egy mukodo verziot, es utana mar nincs megallas.

lsp