[Java lista] Sonatype Nexus - a legujabb Maven Repository Manager

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2008. Ápr. 3., Cs, 20:08:01 CEST

Es egy gyors tipp:

1, Configuration -> Repositories -> Maven Central klikk

2. szerkeszd meg a Maven Central repo-t, tedd Download Remote Indexes
-> true, Save, becsuk

3, Maintenance -> Repositories -> Jobbklikk a Maven Central-ra -> Reindex

4. A linkd sebessegenek fugvenyeben varj (a lucene index 14MB),
esetleg figyeld a logot

5. es az egesz Central repo kereshetove valik akar az "ures" Nexusodban!

6, ha Eclipse-ben dolgozol, hasznalj http://m2eclipse.sonatype.org/
-t, es a Nexus "tovabbadja" az indexet neki is, igy mar Eclipse-bol is
kereshetove valik a Central repo. (Netbeans es Idea integracio uton
van)

Udv,
~t~