[Java lista] System.out.println() + magyar ékezetes karakterek

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Ápr. 4., P, 23:04:18 CEST

Sziasztok !

Egy java application ír a windows-os konzolra, természetesen magyar ékezetes karaktereket. Ezek nem jelennek meg jól ezért a program elején csinálok egy beállítást:

  String encoding = "Cp852";
  System.setOut(new PrintStream(System.out, true, encoding));
  System.setErr(new PrintStream(System.err, true, encoding));

Ettől kezdve persze jók az ékezetek a windows-konzolon, de elromlanak az ékezetek ha az eclipse-en (vagy más fejlesztőeszközön) belül futtatom a programot. Hogy lehetne megoldani hogy mindkét helyen jól látszódjanak az ékezetek ?

Joe