[Java lista] SEO

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Ápr. 8., K, 18:23:16 CEST

Hali,

Először is nagyon szépen köszönöm a hasznos infókat.

- Nyelvi/lokalizációs téma alatt a _magyar_ specialitásokra gondoltam csak.
Kezdve az ékezetes karakterekkel (igényel-e _bármiféle_ spéci odafigyelést),
egészen addig, hogy sokkal kevesebben vagyunk itthon Magyarországon (mint az
angol nyelvterület lélekszáma), meg hogy még mindig gyéren állunk az
internetpenetrációt illetően. És ezek mit miképpen befolyásolnak pozitív és
negatív oldalról. Nem tudom például az intenetes vásárlásokat szereti-e a
magyar ember. Mert, ha inkább igen, akkor ez egy fontos lélektani momentum
lehet a témában.

- Először jót nevettem lsp első reakcióján, aztán kiderült a threadből, hogy
nem is olyan 'vicces' az értékesítési csatorna ilyetén felvetése.

- Ezt a "Google egy csaló bagázs" dolgot nem egészen értettem.

- A SEM-ről nem tudtam, köszönöm. Újabb ablak a témában :o)

MM