[Java lista] protected adattag vs protected getter

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Ápr. 18., P, 15:09:44 CEST

Amennyiben egy "nyilt" vegu rendszered van, tehat ahol barki barmikor
leszarmaztathat az osztalyodbol, akkor fix kettes.
Ha viszont garantalt, hogy az osszes implementacio az adott
modul/library/mifene resze lesz, tehat kezben tudod tartani a
leszarmazast, akkor az egyes kenyelmesebb.

Azt vegkepp nem ertem, miert itelte "veszelyes"-nek a kettes
lehetoseget a kollega, hiszen veszelyes maximum az o modszere lehet,
ha rosszkor alkalmazzak, a kettes verzio legfeljebb faraszto lehet es
nehezen olvashato.

lsp