[Java lista] Elmeleti kerdes: os konstruktorabol feluldefinialtmetodus hivasa

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Ápr. 24., Cs, 09:34:15 CEST

Mi az, hogy "nem létezik"? Szerintem tök jól létezik. Pl:

	abstract class A {
		protected A() {
			sutty("A");
			butty();
		}
		protected abstract void sutty(String ha);
		protected void butty() {
			System.err.println("A.butty");
			sutty("butty");
		}
	}
	class B extends A {
		protected B() {
			butty();
			sutty("B");
		}
		@Override
		protected void sutty(String ha) {
			System.err.println("B.sutty from " + ha);
		}
	}

A szaladás eredménye meg:

B.sutty from A
A.butty
B.sutty from butty
A.butty
B.sutty from butty
B.sutty from B

Látszólag műxik jól... Vagy nem ezt akarod?

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck