[Java lista] Külső program által visszaadott üzenet olvasása

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2008. Ápr. 24., Cs, 16:58:23 CEST

Szervusztok!

Van egy rejtelyes bajom.
Process process = runtime.exec(command);
InputStream stream = process.getInputStream();
InputStreamReader streamReader = new InputStreamReader(stream, "UTF-8");
BufferedReader bufferedReader = new BufferedReader(streamReader);

Szoval programokat futtatok majd a kimenetuket olvasom bufferedReader-el.
Ha azt mondom hogy:
echo 'Violka cicije'
akkor frankon ki tudom olvasni, de ha azt mondom hogy:
dd if=/dev/zero of=/var/owr_userfiles/violkacska bs=1024 count=1024
akkor nem ad vissza semmit, pedig ha konzolbol futtatom akkor latszik hogy
ennek kene visszajonni:
1024+0 records in
1024+0 records out
1048576 bytes (1,0 MB) copied, 0,00661837 seconds, 158 MB/s

Mi lehet az oka annak, hogy nem tudom kiolvasni az üzenetet? Egyébként gond
nélkül lefut csak éppen az üzenetet nem olvassa.

Válaszokat előre köszi!

--
sirkalmi