[Java lista] Külső program által visszaadott üzenet olvasása

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Ápr. 24., Cs, 23:38:27 CEST

On Thu, 24 Apr 2008 17:26:31 +0200
Mariák Kálmán <sirkalmi at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Hja igazad van nem is működött mikor ezt megadtam akkor már értem miért
> nem! A Java ügye kihagyja a játékból a Bash-t és egyel alacsonyabb
> szinten közvetlenül futtatja a programokat ugye?

Nyilvan. Nem kell ahhoz bash (meg semmilyen shell), hogy programokat
lehessen futtatni. Ha szukseged van a shell trukkozeseire, akkor
a /bin/bash -t futtasd, -c kapcsolo utan megadva a parancssort.
Pl.: /bin/bash -c dd .... 2>&1 (Persze nem lehetsz benne biztos, hogy van
bash, de /bin/sh-nak kell lennie egy linuxon.) De ezt csak az elv miatt
irom. Ha tudod, hogy az stderr-t kell olvasni, akkor olvasd azt. Vagy ha
mindenkepp egyutt akarod kezelni az stdout/stderr-t, akkor
csinalhatsz java oldalon is egy osszefesulest (ket szal olvassa a ket
streamet, es irjak az adatokat egy pufferbe, amit egy harmadik szalban
olvasol).

  atleta