[Java lista] Spring thread

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Aug. 1., P, 11:10:34 CEST

Szia,

pont ezt használom, csak ha a nem a feltételvizsgálatnál van, hanem a
ciklus belsejében ügyködik, bean-t kérdez le, akkor dob a Spring egy
exception-t, hogy ne machináljak már leállítás közben. Nevén nevezve:
Singleton bean creation not allowed while the singletons of this
factory are in destruction (Do not request a bean from a BeanFactory
in a destroy method implementation!)

István Lifecycle megoldását még kipróbálom, jó lehet.

A mockejb-t próbálta már valaki? A MockQueue-ból létrehozott
Session-ön a close nullpointerrel elszáll, és a receive(long timeout)
meg nem blokkol, azonnal visszatér.

Viczi