[Java lista] CVS es SVN

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Aug. 6., Sze, 13:32:00 CEST

Üdv,

itt szerintem megint az van, mint szokott lenni, hogy van valamilyen
probléma, amire kitalált a levélíró valamit (hogy egyszerre két helyre
commit-oljon). Lehet, hogy jobb lenne, ha az eredeti problémát írná
le.

Pl. el tudok olyant képzelni, hogy én belül SVN-t akarok használni, de
a megrendelő release-nként CVS-be várja, vagy mit tudom én, csak
fikció.

Szóval szerintem az eredeti problémát kéne hallanunk. Pl. lehetne
olyant, hogy csak az SVN-be dolgozol, és írsz valami kis Ant task-ot,
ami időnként átrámolja.

István