[Java lista] CVS es SVN

Balogh Laszlo lbalogh at calivita.com
2008. Aug. 6., Sze, 14:17:16 CEST

Udv,

A problema nem tul bonyolult. A megoldast viszont rossz iranyba
keresgeltem valszeg.
Szoval mindossze arrol lenne szo, hogy egy zart forraskodu progit, (csak
belso hasznalatu cvs-sel) kivulrol is elerhetove szeretnek tenni
ideiglenesen... (A masik szero mashol van fizikailag is)
A ketfele verzio kezelo rendszer csak azert merult fel mert en balga ugy
gondoltam hogy erre alkalmas lehet barmelyik editor is...
Miert ne lehetne egy kalap alatt szinkronban tartani a projecteket ket
helyen is.
Mindenesetre ez valoban vad otlet es mas megoldas utan fogok nezni. :)
pl.: vpn es tarsai
Koszi a hozzaszolasokat. :)

Udv,
Laci