[Java lista] struts

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Aug. 13., Sze, 09:09:23 CEST

Ha mar strucc mellett dontottel, akkor 2-est erdemes haszlani. Csak
vigyazz vele, mert marhara nincs dokumentalva, tegnap is fel napom
rament, mire kiderult, hogy az egyik parametert nem ugy kell
beallitnia, ahogy  doksiban van leirva.

Valahol mindegy, h milyen ide-t hasznalsz, elvegre xmlt szerkeszteni
mindegyikkel lehet, tobb nekem meg sose kellett (persze erdemesebb xml
kolbaszolas helyett annotalgatni az osztalyokat, kenyelmesebb).