[Java lista] struts

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Aug. 14., Cs, 14:49:51 CEST

2008/8/14 Tamás Viktor <viktor.tamas at gmail.com>:
> "> egyikkel se. nem akarsz valami 21. szazadi temat talalni magadnak? :)
> Mire gondolsz?"
>
> Pl. JavaFX.

Biztosan nagyon szép és izgalmas téma, de nekem még témába sem vág.
Olyan eszközt kellene bemutatnom ami publikáláshoz jó, tipikusan webes
eszköz, mert informatikus-könyvtáros szakon fogok végezni.  Eleinte a
php volt, de annyira felbosszantott, hogy váltottam.
Szóval mindenképpen webes valami kell. Ilyen szempontból a Struts
kimondottan jó választásnak tűnik - leszámítva a doksi hiányosságait.
Aztán ha phd lesz belőle, akkor majd valami komolyabb, de az még odébb
van.

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando