[Java lista] struts

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Aug. 14., Cs, 15:16:47 CEST

Udv,

azért arra kíváncsi vagyok, hol lehet webes keretrendszerekből
phd-zni. Az én időmben a bíráló bizottság tagjai kizárólag még
matematikusok voltak, és ha valami kőkemény matematika nem állt
mögötte (pár integrál, differenciálegyenlet, stb.), nem nagyon
lehetett megcsinálni.
Most már másképp van? Hol lehet ilyent?

Viczi