[Java lista] struts

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Aug. 15., P, 09:31:46 CEST

Hi !

Miért pont ?
Szerintem sokkal jobb technológia a struts-nál.
Én annak idején próbálkoztam struts-szal, és nagyon nagy kínlódás volt vele
összerakni egy web-alkalmazást, nem tetszett, eldöntöttem nem is
akarom használni, nem is használtam. A JSF viszont nagyon szuper !
Amúgy is a struts-ot a JSF-fel összehasonlító irományok,
az utóbbit hozzák ki győztesnek.
Meg ugye a JSF része is a friss J2EE-nek.
Én is nézegettem több framework-öt, de nálam a győztes a JSF.
Persze mindenki másra esküszik :)

Joe