[Java lista] swing megjelenítési hiba

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Aug. 15., P, 09:57:10 CEST

Sziasztok !

Az a problémám hogy linux alatt a swing-es alkalmazásaim
megjelenítésénél hiba van. Ezek persze windows alatt nem jelentkeznek.
A probléma régi, ha jól emlékszem több linux drisztribúcióban is
ugyanez a gond volt, illetve mindegy milyen jdk/jre-t használok.
Persze lehet mondani hogy valamit nem jól programozok le,
de pl. egy JTextArea scrollozása közben is meg-megjelennek hibás
pixelek a sorokban. Itt szerintem nem én rontok el valamit.
Nektek volt ilyen problémátok linux-java környezetben ?
Egyébként lehet hogy linux oldalról kell inkább nyomoznom...

Joe