[Java lista] struts

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Aug. 15., P, 11:19:55 CEST

2008/8/15 Kristof Jozsa <dyn at ond.vein.hu>:
> [...]

[sok]

> A lenyeg ami mar elhangzott: diplomamunkahoz olyat valassz ami eleg
> erdekes (global es szamodra egyarant) ahhoz hogy kitoltse a keretet de
> nem akkora terulet (JSF pl) hogy elso levegore akarjal irni 1000 oldalt
> rola mert szar lesz az eredmeny. Ja igen, es ha komolyan csinalod es
> belefeccolsz parszaz orat akkor valami olyasmibe fektesd az idod ami
> kesobb megterul (tehat ne struts1-be, ezt probaltam tegnap tomoren
> jelezni).
>
> na ennyi betut is reg irtam ide.. bocs :)

Ezt keresem én is és ezért kérdeztem, hogy a globális tapasztalat micsoda.
Nem akarok túl egzotikus dolgoba belelépni, hogy aztán a belerakott
sok órának ne legyen eredménye.
Az is fontos, hogy ha úgy alakul,hogy munkát kell váltani - remélem
nem kell még egy ideig mert itt jó, akkor legyen értéke a webes
prüszkölésemnek. Úgy érzem, hogy a JSF és Spring ebből az irányból
jobbnak tekinthető. Az összes hirdetésben találkoztam ezekkel.
Php-ban a Zend Framework - ez eléggé jól megfelelt a fentieknek,  volt
a választásom, de ha lehet, akkor ezután nem akarok php közelébe
kerülni...

--
- -
-- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando