[Java lista] struts

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Aug. 15., P, 14:18:08 CEST

Biztos neked is van egy frameworkod, csak nem tudsz rola. Ha mas nem,
akkor egy munkamodszer vagy eclipse plugin, amivel meggyorsitod az
egyebkent marha lassu es korulmenyes fejlesztest.

De en csak arrol beszeltem, amit lattam masoknal. Az en tapasztalatom
az, hogy mindenki epit valamit a Struts kore, vagy vannak template
jsp-i, vagy egy skeleton alkalmazas, amibol mindig kiindul, ha uj
alkalmazas kell.

Ha nem is mindenki, de nagyon sokan. Es ez azt jelenti, hogy a Struts
tul altalanos a valos igenyeknek. Vannak tul specifikus frameworkok
is, ezeket onnan lehet megismerni, hogy mindenki szethekkeli oket,
hogy sikeruljon beloluk kicsalni azt a viselkedest, amire szukseguk
van.

En viszont kifejezetten a "consensus over configuration" hive vagyok,
es annak, hogy a JAVA programozo JAVA-ban programozzon, ne xml-es
"konfig" file-okban kelljen turni, hogy alapveto funkciokat elerjek es
ne annotaciokat biggyesszek mindenhova ahelyett, hogy rendes kodot
irnek.

Szerintem az egyszeruseg* es a compile-time checking a jovo utja,
legalabbis erre kene elmozdulni.

lsp

*Tudom, vannak bonyolult problemak is. Epp ezert kiemelten fontos,
hogy az egyszeru problemakra egyszeru megoldasaink legyenek, hogy a
bonyolultsagot megtartsuk azokra az esetekre, amikor tenyleg
elkerulhetetlen.