[Java lista] struts

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Aug. 15., P, 17:11:28 CEST

On Fri, 15 Aug 2008 13:18:08 +0100
biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:

  Hali!

> En viszont kifejezetten a "consensus over configuration" hive vagyok,
> es annak, hogy a JAVA programozo JAVA-ban programozzon, ne xml-es
> "konfig" file-okban kelljen turni, hogy alapveto funkciokat elerjek es
> ne annotaciokat biggyesszek mindenhova ahelyett, hogy rendes kodot
> irnek.

Es melyik javas framework az, ami ezt visoznylag jol megvalositja?
(Dinamikus nyelvekhez ugye ott van a RoR es a Django.) Egy Django
(python) programozo egyszer azt irta, hogy a Spring MVC mint framework az
eleg szepen hozza a Djangonal megszokott elonyoket, csak a java miatt
olyan erzes, mintha egyujas kesztyuben gepelne :).

A convention over config az tenyleg jo dolog, amig a konvenciok mogott
egy megfeleloen rugalmas rendszer all, ami adott esetben szepen megis
konfiguralhato, ha szukseg van ra.

  atleta