[Java lista] project SocialSite

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Aug. 16., Szo, 13:24:54 CEST

008/8/16 Gabor Szokoli <szocske at gmail.com>:

> Tovabb is van, az egyik konkurensunk termekenek neve "brekeke ondo"
> volt nem sokkal ezelottig :-) (nem web framework, de javaban van
> irva.)
> Amugy a "glassfish" vagy a "wicket" szavak sem igazan a stabilitas es
> robosztussag tetofokat juttatjak az ember eszebe ha mar itt tartunk,
> pedig valojaban kivalloan mukodnek :-)
> A JSF pedig egy soha el nem keszulo, de akkor majd mindenre valo
> vadaszrepulogep, vagy debil akadalyverseny televizios kozvetitese. Ha
> mashogy hivnak mar reg kiprobaltam volna.
>
> "Social networking site" magyarul "iwiw utanzat".

Nos mivel tanultam társadalomtudományokat (szocpszicho, szociológia,
kult. antropológia) és még fűszerezték ezt kommunikáció elméletekkel
is. El kell, hogy mondjam, hogy ez egy divatos téma ezek körében. Maga
az informatika és azon belül is az internet volt az ami ezt ennyire
előtérbe hozta. Ezekben kapcsolati hálónak fordították le. Sőt, az
egyik tanárom ebből írta a phd-t. Úgy gondolom, hogy a kapcsolati háló
egy jó kifejezés a social networkre. Ennek ellenére nem értek hozzá és
nem is szerettem amikor erről volt szó. Össznépi maszturbálásnak
tartom a nyilvánvalóról.

--
- -
-- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando