[Java lista] project SocialSite

Peter Verhas peter at verhas.com
2008. Aug. 17., V, 22:19:24 CEST

Csak úgy elgondolkoztam ezen a dolgon. Szóval ern0 95%-a az már ern0
java. A maradék 5% meg a resztli, még akkor is ha az is ern0, és ennek
megfelelően minőség.

Amúgy poénnak szántam az egészet, de látom annak is vettétek, és még
szűk 1 és 3/4 óránk van rá, utána már hétfő, munkanap, de talán
vasárnap elmegy.

Ern0-t 1999 óta ismerem, és akkor már egy ideje Jávában programozott.
Zsombort nem ismerem, de nem is róla írtam, hanem a levlistára irogató
emberek átlagáról.

Én magam alig két éve tanultam meg a Java-t, de azért aki ismer tudja,
hogy előtte is nyomtam az ipart. Anno FORTRAN-nal kezdtem, meg
assembly-vel, és volt Lisp, C, BASIC ezerféle, Perl-t ki ne felejtsem.
Akadt még Algol68, meg Simula (arra már nem is emlékszem). Most éppen
Java, Python, BeanShell és Groovy.

Péter