[Java lista] project SocialSite

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Aug. 18., H, 12:48:52 CEST

En olvastam a Manning konyvet, megjelenes elotti verzio volt, erosen
beta helyenkent, de alapvetoen nagyon jo.

Az egyetlen hatulutoje, hogy folyamatosan sajtokrol meg lasagnarol van
szo benne, es iszonyuan megeheztem mindig tole.

(A CPM nem tud kezelni olyan mezoket, amelyeknel a deklaralt tipust
nem lehet default konstruktorral letrehozni. Egyebkent a CPM mar eleg
bonyolult valami, a konyvben pontosan jol elmagyarazzak, hogy mukodik,
de azert az alap az a szimpla Model es a PropertyModel.)

lsp