[Java lista] NetBeans font

Laja laja at freemail.hu
2008. Aug. 19., K, 15:05:33 CEST

Hi!

Használom a NetBeans 6.1-et Kubuntu alatt. Mivel kissé megrattyant a
gépem míg szabin voltam (mindenki tagaja hogy hozzányult volna...),
ezért felkerült KDE 4.1 is most, és valahogy nagyon rondának tűnnek a
betűk a NetBEans-ben. Lehet hogy előtte is ugyanilyen ronda volt, de
most nagyon zavar. Nem lehet ezzel valamit tenni? Hiába választok másik
fontot, ugyanolyan ronda marad. Más beállítást meg nam találtam
NetBeans-ben. Síma Swinges progikban semmi gond, csak a NB-ben. Minden
betű állati szőrös (semmi élsímítás). A sima plain betűknél még hagyján,
de a dőltek szinte olvashatatlanok. Erősen Spectrum (vagy igény szerint
C64, Primo, Enterprise, HT-1080Z, stb.) fieling :)

Nincs valakinek ötlete, mit lehetne tenni?

Laja