[Java lista] Soros iras-olvasas. Midlet v. J2SE app? Melyik jvm PPC-re?

Schmidt András asch at freemail.hu
2008. Aug. 20., Sze, 11:11:05 CEST

Szia!

Én térképprogramot akartam fejleszteni J2SE-vel Pocketre. Amit tapasztaltam:

- Kaffe listán időről időre feltűnik egy hős, aki megpróbálja portolni a
GNU classpath+Kaffet Pocketre - sikertelenül
- A soros port meghajtásáig (GPS vevő) nem jutottam el, a JVM-ek már
eleve olyan bénák voltak, hogy inkább feladtam a kísérletezést
- .NET CF segítségével pofonegyszerű meghajtani a soros portot. Akár
azzal is lehet próbálkozni, hogy külön processzből végzed a
kommunikációt, vagy átírni az egész alkalmazást .NET-re. Visual Studio
.NET-tel lehet ilyet fordítani, de kellő elszántsággal és know-how-val
Linuxon is lehet .NET CF binárist készíteni. A know-how-t leítrtam itt:
http://yamamap.sourceforge.net/documentation-html.html#SECTION00542000000000000000

Sok szerencsét!

Schmidt András