[Java lista] szoftvert keresek

Akos Gabriel akos.gabriel at i-logic.hu
2008. Aug. 21., Cs, 11:45:56 CEST

Thu, 21 Aug 2008 11:35:46 +0200 -n
"Peter Verhas" <peter at verhas.com> írta:

> Akos Gabriel <akos.gabriel at i-logic.hu> írta (2008. augusztus 21.
> 10:35):
>
> Pontosan ezért ajánlottam a Jira-t. Meg mert áruljuk és értünk
> hozzá? :-)

Nézzünk azért egy TCO-t. És egy ár-teljesítmény viszonyt.
Folyamatosan próbálok ilyen helyekre "igét hinteni" de rá kell jönni,
egyszerűen nem működik. Annyit nem ér meg nekik a dolog, amennyiből mi
(ti) ki tudjuk hozni.

> Ez a hozzáállás azután meg szidjuk a homárban a MÁV informatikát és az
> internetes jegyrendelő rendszert, pedig ott se történt más, csak ez a
> hozzáállás.

Szerintem egy 15 fős autószerelő műhely meg a máv azért nem ugyanaz a
kategória.

> Mivel ismerlek személyesen, ezért tudom, hogy nem gondolod komolyan.
> Csak nehogy valaki komolyan vegye.

Perfekcionista voltam világéletemben, kezdek realista lenni...

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos