[Java lista] Desktop fejlesztés

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Aug. 25., H, 09:33:20 CEST

Üdv,

nekünk az Oracle JDeveloper-rel vastag klienses környezetben
különösen, de általában is igen jó tapasztalataink vannak. Szerintem
adj egy esélyt neki. Ha kipróbálod, és megosztod, hogy az általad
említett megoldásokhoz hogyan viszonyul, megköszönném!
A NetBeans beépített szerkesztője miért nem jó?

Viczi