[Java lista] [allas] I-Logic Kft. 1 senior, 1 junior fejleszto

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2008. Aug. 29., P, 13:30:40 CEST

Szia!

Alapvetoen szeretem a jelenlegi munkahelyem, csak a varos tulfelen van.
Ugyhogy megneztem az oldalatokat, es veletlenul megtetszett, hogy
VoIPpal is foglalkoztok, es hogy vissza is adtok az open source
kozossegenek.
Abrandits ki legyszives hogy sokat latott senior
javas/architect/teamleader/projectmanager nem kap meg havi netto
800.000 HUFt, es akkor nyugodtan alszom.

Szocske