[Java lista] [allas] I-Logic Kft. 1 senior, 1 junior fejleszto

Verhs Pter peter at verhas.com
2008. Aug. 29., P, 14:11:17 CEST

Termelő, dolgozó ember. Amit mondtál, annak a munkája eredménye a már
megtermelt javak elosztásának a megváltoztatása. Azzal sokat lehet
kaszálni, ha a más által megtermelt javakat elveszed, vagy ebben
segítesz valakinek. Ide tartozik az olaj is, mint közös tulajdon, de
mégis pofáncsapnak, ha ki akarod termelni mondjuk Iránban a rád eső
hatmilliárdod részt.

De termelni, mint a szoftvermérnök...

Folytassuk az eszmecserét, vagy termeljünk inkább?

P.S: Mondjuk én nem a termelést szeretem ebben a szakmában, hanem az
alkotást.

András Csányi wrote:

> Van egy - két cég ahol ennyit vagy ennél többet lehet keresni.
> Gondolok itt a Mol-ra. De gondolom ott sem infósként, hanem
> olajmérnökként.
> Évekkel ezelőtt volt kollegám párja keresett 600 nettót, de gondolom
> azóta az övé is felkúszott ide. Ő jogász - közgazdász (marketing)
> volt. Két nyelven beszélt tárgyalási szinten és FMCG szektorban
> dolgozott.

--------- kvetkez rsz ---------

Tovbbi informcik a(z) Javalist levelezlistrl