[Java lista] [allas] I-Logic Kft. 1 senior, 1 junior fejleszto

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Aug. 30., Szo, 23:06:15 CEST

> Az nem er, mondj masikat :).
:). Azért pl. Morgan Stanly-nél is akadhat 1-2 durvább architect állás.
Ment oda olyan haverom, aki már előtte is elég jól keresett. És hát
gondolom ott be vannak jelentve az emberek.

> Egy haverom ket vagy harom honapig birta,
> pedig ugy ment oda, hogy leszar mindent es jol megszedi magat.
Szerintem ilyen hozzáállással nem szabad sehova menni, ebből sok jó nem
sülhet ki. Előbb tegyen le valamit az asztalra, utána lehet markot
nyújtogatni. Jasmin sem fejőstehén, de ha valaki oda tette magát, akkor
az jól járhatott.

> Pedig o manager arc.
Hmm, kíváncsi lennék, hogy ki volt az. Nem túl sok ilyen munkakörű ember
fordult meg ott. Egyről tudok aki előttem volt ott, és belebukott a
rendszer dokumentálásba (mint PM szerűség). Aki meg egyszer utána volt,
az nem volt 3 hónapig.

Üdv,
Felhő