[Java lista] [allas] I-Logic Kft. 1 senior, 1 junior fejleszto

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Aug. 31., V, 11:06:38 CEST

> Lehet, hogy hlye kérdéses, de hogy lehet belebukni egy rendszer dokumentálásába?
> Mármint, hogy lehet egy doksit ennyire elrontani?
Amennyit én tudok a sztoriról az kb. az, hogy az illető kitalálta, hogy
legyen dokumentálva a rendszer. Elsőre ez nem is tűnik olyan nagy
dolognak, de azért elég sok folyamat van ezek mögött az oldalak mögött
is, ráadásul nem is volt benne a céges kultúrában a dokumnetálás, így
eléggé szélmalom harc lehetett.

Én is nagyon sokat sírtam annó, hogy semmi sincs leírva. Sokáig ez ment
is jól, de aztán kezdtek előjönni a problémák (néha már senki nem tudta,
hogy valami miért úgy működik, apró változások is sokáig tartottak), így
sikerült a vezetéssel is megértetni, hogy ez "szükséges rossz".

Üdv,
Felhő