[Java lista] [allas] I-Logic Kft. 1 senior, 1 junior fejleszto

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Aug. 31., V, 15:42:21 CEST

On Sun, 31 Aug 2008 04:59:57 -0700
Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu> wrote:

  Hali!

> Ja, ok. Bár ez is olyan dolog, hogy némileg hozzáállás kérdése. Azért

Mondom, igy indult neki a srac, de aztan megsem tudott felulkerekedni
magan, ezert dobbantott. :)

> általában ezeket végig lehetett verekedni.

Ez sokmindentol fugg. Fugg a vezetes belatasatol pl. Az meg fugghet
attol, hogy hanyszor szivtak mar meg, vagy epp hanyadik embertol halljak,
hogy ezt meg azt meg kene csinalni. Elsore pl. nem feltetlenul hiszik el,
amikor a harmadik emberuk megy el, utana meg lehet, hogy igen. Nagyobb es
foleg egyebkent nyereseges cegeknel eleg nehez valtozasokat elerni, mert
a managementnek gyakran a 'nyertes csapaton ne valtoztass' elvet
alkalmazza. Pedig lehet, hogy adott esetben ertelmetlen. Lattam en is
ilyet, kuzdottunk sokan sokat :).

  atleta