[Java lista] email érvényesség

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Dec. 1., H, 18:52:28 CET

On Mon, 01 Dec 2008 09:08:12 -0800
Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu> wrote:

  Hali!

> Szerintem ez meg elég csúnya megoldás használhatóság szempontjából,
> hacsak nem tényleg valamiért fontos, hogy valid email címmel

TFH fontos :), nekem ugy tunt a temaindito levelbol. Eleve a
visszakattintgatos ellenorzesek altalaban ugy mukodnek, hogy addig
belepni sem tudsz, amig ez a fazis nincs meg. Meg aztan igy egyszerubb
is. A jellemzo ugyis az lesz, hogy a felhasznalok nagy resze megkapja a
visszagazolo emilt, es ok ebbol semmit sem latnak (ha csak a reg utan
egybol be nem lepteti oket a site, mert ilyen is van, csak ritka).

> rendelkezzenek. Ha nem, akkor hadd lötyögjön a user, és majd ha tényleg
> akar valami olyat, amihez kell az email cím, akkor bekérjük (ilyenkor a

Amugy meg legyunk oszintek: a legtobb webes szolgaltatasnak egyaltalan
semmi komoly oka nincs ra, hogy e-mail cimet kerjen a regelezhez :). Ha
valami haszna megis van, akkor az az elfelejtett jelszo csereje, az
viszont a kezdetektol fontos.

A fo tanulsag szerintem az, hogy nem trukkosen kell ellenorizni a mail
cimet, hanem a jol bevalt megoldast lehet hasznalni, csak a 'ha nem
kattintasz 48 oran belul akkor veged' arrogans hozzaallast kell valami
baratibbra lecserelni. Ha mar ez megvan akkor igazabol nem latok nagy
kulonbseget a ket megoldas kozott hasznalhatosagi szempontbol (lasd
jelszo elfelejtes - nem biztos, hogy megeri hagyni lotyogni a juzert).

  atleta