[Java lista] eclipse grafikus felülettervező plugin

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Dec. 7., V, 12:00:50 CET

2008/12/7 Gádori Zsolt <takuan at freemail.hu>:
> Sziasztok!
>
> Valami olyasmire gondolok, mint a
> borland c++builder felülettervezője, amivel el lehetett helyezni melyik
> elem hol legyen. Nézegettem az eclipse pluginjait, de a nevekből nem
> derült ki melyiket kéne választanom, illetve amelyiket kipróbáltam
> egyik sem az volt.
>
> A kérdés abban állna, hogy létezik-e ilyen, és ha igen akkor persze hol
> kell keresni, mi a neve.

Úgy gondolom, hogy tudni kellene, hogy mire van szükséged. Swing? Qt? stb...
Az utóbbihoz a trolltech oldalán van plugin. Az előbbihez én a
NetBeanst szoktam használni és nem próbáltam az Eclipse képességeit.

A jbosstoolsban van Seam keretrendszerhezis felület összekattintgató okosság.

--
- -
--  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando