[Java lista] eclipse grafikus felülettervező plugin

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Dec. 7., V, 12:21:04 CET

Halihó!

Gádori Zsolt ezt írta:
> Valami olyasmire gondolok, mint a borland c++builder felülettervezője,
> amivel el lehetett helyezni melyik elem hol legyen. Nézegettem az eclipse
> pluginjait, de a nevekből nem derült ki melyiket kéne választanom, illetve
> amelyiket kipróbáltam egyik sem az volt.

  Ingyé' nincs jó tervező Eclipse alá (szerintem sokminden nincs ingyé' alá,
ami jó lenne), ha jól tudom. Próbáld ki a NetBeans-t, abban a Matisse tervező
igen jó, csak ki kell tapasztalni az elrendezéskezelőket... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor