[Java lista] aspectj - netbeans

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Dec. 14., V, 11:39:25 CET

Sziasztok!

En magaval az aspectj-vel ismerkedtem meg mostansag, mert nyomta mar a
lelkem, hogy nem lattam kozelebrol. Hat nem is tudom mit is mondjak.
Neha azt gondolom, hogy te jo eg na erre mi szukseg, neha meg azt:
azta betyar ez am igen, lehet ez a jovo?! Valoszinu a ketto kozott van
a dolog. Ki hasznalja/hasznalta mar?

(Emlekszem a JSP-vel is igy voltam valaha. de ma sincs rola velemenyem :))

Andris