[Java lista] ustream - mobil fejlesztő

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Dec. 17., Sze, 22:50:22 CET

Sziasztok!

Keresünk a ustreamhez senior fejlesztőt mobil alkalmazások
fejlesztésére. Ez a hirdetés tartalmazza a lényeget:
http://weblabor.hu/munka/100701

Leginkább talán egy C++ tudás[1] lehet érdekes, de mint a hirdetésben is
benne van, a hozzáállás és a nyitottság a legfontosabb. Ha bárkit
érdekel bővebb infó, írjatok bátran, illetve ha ismertek olyat, aki
számára érdekes lehet, megköszönném, ha megspammelnétek. Ustream
szerintem eléggé kiemelkedő munkahely (körülmények is elég jók minden
szempontból, valamint jó kis, fókuszált csapat gyűlt össze), váltani is
bőven megérheti ide.

[1]: ez talán első blikkre eretnek kijelentésnek tűnhet itt, de csak
azért nem Java-t írtam, mert talán kicsit "gépközelibb" néha a meló, de
fejlesztünk Androidra is, tehát abszolút jól jön a Java is.

Üdv,
Felhő